All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Szybka rekrutacja na Admina

    Nick: Btk*l0ol* Wiek: 27 latek Znajomość amx'a 1/10: 8/9 Możliwość płacenia składki wynoszącej 7.38 SMS TAK/NIE: tak oczywiscie Link do GT: gt mam slabe ale teraz skupie sie tylko na only awp wiec w ciagu tygodnia je poprawie zreszta sam wiesz ile czasu spedzam na csie i ile spedzalem na klasyku
  3. Odbiór

    Nick: Aja<3 Link do podania: ID ze sklepiku: 756
  4. Kolejka jest na respie CT Xd fajny bug do nabijania lvl xD https://zapodaj.net/a4c8c6bb69688.jpg.html
  5. przyjęte Aja Admin?

    Przyjmuje, gt wiek estetyczne podanie, poranne godziny. Nic tylko brać, a jak jeszcze steama będziesz mieć to bomba
  6. przyjęte Aja Admin?

    Jestem na tak +GT +Często widze na serwerze +Wiek +Lubiana ;)) -Mało napisałaś o sobie (może nie którzy chcą więcej wiedzieć XD)
  7. Sieciowy turniej (serwer vs serwer)

    @2k10 Btk dostał degrada moze dlatego nie chce zagrac .
  8. Sieciowy turniej (serwer vs serwer)

    dostalem degradacje wiec odchodze Powodzonka Panowie 3majcie sie
  9. Slucham? Co Ty odpierdzielasz?
  10. Admin Admin

    Na TAK + gt +wiek +steam Co tu duzo pisac, odpowiednia osoba
  11. Today
  12. Admin Admin

    Czekałem na to podanie jak mam być szczery Oczywiście Pablo że jestem na tak Werdykt Jury 10/10 +Aktywny +Wiek +Podanie +Gt +Komunikatywny z ludźmi - Ty Ty diabełku ale robimy reklamy
  13. Sieciowy turniej (serwer vs serwer)

    @Kubuś 88 Sorki ale nie zagram w turnieju 3maj sie mordeczko @H3RoIn3 dzieki ze mi nie raz ratowales dupe @Morti92 3 maj sie mordeczko i popraw skilla @Dzidek pappa @DiDziDabliu powodzenia na turnieju @Zawodowiec Dziekuje za wszystko zawsze pomogles 3majcie sie
  14. rozwiązany Degradacja

  15. rozwiązany Degradacja

    Data: 23.01.2018 Osoba zdegradowana: Btk *l0ol* Stanowisko, z którego dana osoba została zdegradowana: ADMIN Klasyczny de_dust2 Stanowisko, na które dana osoba została zdegradowana: Użytkownik Powód: Niesłuszne bany , Skargi
  16. przyjęte Aja Admin?

    Jasne, że tak normalna, spoko dziewczyna +wiek +/-GT do nadrobienia +staż na sieci Wszystko na + powodzenia
  17. rozwiązany Ranga

  18. Nick: HEADSHOTPLAYERSerwer: 4funData i godzina: 20:45 01-23-2018Admin przez którego zostałeś zbanowany: NewbiInformacja z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Jestes zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : HEADSHOTPLAYER [AMXBans] Powod : ' Wstaw screeny na skilluje.pl ' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ skilluje.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 20461015 ' [AMXBans] Twoje IP : [AMXBans] =============================================== Link do SS'ów: http://www50.zippyshare.com/v/pyDvOnX6/file.htmlLink do bana AmxBans'a(CS 1.6): http://skilluje.pl/bany/ban_list.php?bid=200366
  19. przyjęte Aja Admin?

    Aja aja jasne że się przydasz +składka +staż +estetyczne podanie
  20. rozwiązany Ranga

    Nick: Bodzio Link do podania: ID ze sklepiku: 511
  21. #336 Pytanie Na Dziś

    POMARANCZE:)
  1. Load more activity