tudo

Użytkownik
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About tudo

  • Birthday 09/25/1989

Informacje

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Warszawa
  • Platforma
    Steam
  1. Czemu odeszles? byles moim najlepszym adminem :3.

    podaj serwer na ktorym grasz.

    1. BoddyGWIAZDECZKA ☆☆

      BoddyGWIAZDECZKA ☆☆

      Myślałem, że ja jestem najlepszym adminem 

  2. Data: tudo -.- Stanowisko, z którego rezygnuje: ADMIN CSGO#2 Powód: Jest prosty pierwszy raz widze taka siec serwerow w mojej dotychczasowej karierze... zenada! wlasciciele nic nie robia traca ludzi... wole marnowac czas, na innych serwerach innych sieciach. szkoda hajsu szkoda slow szkoda nerwow. Powodzenia chłopaki z uzeraniem sie z ludzmi, proszenia wlascicieli zeby wkoncu ruszyli te grube dupska do roboty.. bo to co oni robia to PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KONIEC WSPÓŁPRACY Z TĄ SIECIĄ, PFF JESLI MOZNA NAZWAC TO WPÓŁPRACĄ.. BO ZE STRONY ADMINOW ONA FUNKCJONOWAŁA, Z DRUGIEJ STRONY TEGO NIE BYLO. POZDRO DLA @Suszek ♛ @SnaXSnaXX @YooBekxP | R3v0luTiON! @LewyYt i dla reszty bylo fajnie do czasu. ID sklepiku: 727
  3. Wiek na + Reklamy na + GT na + AMXa mozna sie nauczyc, posty napisac to nie problem przyda siue bo widze go ze gierczy mam tylko nadzieje ze jak juz dostaniesz soltysa to nie przestaniesz grac, bo jak narazie znam tylko 3 adminow @SnaXSnaXX@YooBekxP | R3v0luTiON!@LewyYt reszty w ogole nie widze.. Jestem na TAK
  4. Hej Tudo utaj GazowanyLOL9SILVER_TEAM ze skilluje 2 powinienes kojarzyc.

    Mam problem z logowaniem haslo kotre posiadam akualnie od pol roku(niezmienne) jest nieprawidlowe czy moglbym poprosic o zresetowanie hasla na serwezrz z gory dzieki :D

     

    1. tudo

      tudo

      musisz  napisac temat u nas na dziale :) i ci zresetuja

       

    2. GazowanyLOL

      GazowanyLOL

      mozesz jasniej? o jaki dzial chodzi?

    3. tudo

      tudo

      PROBLEMY

  5. REKLAMY + GT + WIEK, nie w tym przypadku
  6. suchy foka to admin u nas?

    1. Show previous comments  1 more
    2. tudo

      tudo

      noie podoba mi sie :D

    3. Suszek ♛

      Suszek ♛

      oj tam graj nie pier...

    4. tudo

      tudo

      chodziło mi o to ze jakis typo grał chyba na jego nicku i nie wi edzial jak wpisac haslo po czym wyszedl i wszedl 2 raz ale chuj nie dowiem sie bo ns ::) JEBAC :D btw niech zacznie adminowac :D

  7. Nick nickiem. 5 Natalii jest ... znam nibuy ale grasz 3 rundy i wychodzisz NA NIE.
  8. tu nie chodzi o mnie tylko o ludzi.. ja jestem szarym adminem moge tylko banowac mam nadzieje ze administracja cos z naszymi serwerami zrobi bo wkoncu naprawde kazdy bedzie mial w dupie. @BoddyGWIAZDECZKA ☆☆ @Wielokrotnie Karany TDW mam nadzieje ze sie nie mylicie
  9. Czesc Kiedy wkoncu usuniecie nam te zbedne mapy mapcyklu jest 4 nuke 4 dusty? Kiedy przywrocicie inferno mirage, dodacie kabul, cabbla ? Ja rozumiem ze nie ktorzy lubia te mapy, mowie tu o osobach z gory, ale to my gramy na serwereze, was ani razu nie widzialem DZIEKUJE POZDRAWIAM.. mam nadzieje ze wkoncu cos z tym zrobicie...
  10. rozwiązany Skarga na Admina

    dokladnie admin ma prawo dac ci bana jezeli ma podejrzenie bez zadnego ostrzeżenia.
  11. siemka sluchaj chcialbym next skladke zaplacic, bo chyba mi wygasly flagi a nie orientuje sie jak to zrobic :) pomozesz?

    1. Issei✪

      Issei✪

      Ja ci moge pomóc :) wchodzisz w sklep forumowy : http://skilluje.pl/sklep/ i tam sie logujesz :P szukasz Admin[CS:GO#cos tam] wysyłasz sms'a i masz flagi :P proste .

    2. tudo

      tudo

      nie mam tego mordo ;)

       

  12. tak bedzue trzeba zrobic usiade do tego wieczorkiem bo kolega lami pol mapy po czym retry i nagle robi 50 fragow...
  13. ehh kolega po magicznych reconectach wali buly jak taz niestety nie mam jak mu tego udowodnic
  14. czesc sluchaj  moje podanko przyjete zostalo na adminka w cscs #2 podobno da rade wymienic svipa na admina i mam dociebie sie zglosic w tej sprawie.

    1. BoddyGWIAZDECZKA ☆☆

      BoddyGWIAZDECZKA ☆☆

      W tej bajce były smoki? 

  15. Nick: tudo -.- Link do podania: ID ze sklepiku: 727