Januszek.

zamknięty
#3 [Pytania] do Kaneki

21 posts in this topic

Zapraszam do zadawania pytań naszej Pani @Kaneki

Każda osoba może zadać min. 2 pytania, a max. 7 pytań.

Na zadawanie pytań macie czas do 05.03 do godziny 16:30 , a Kaneki ma obowiązek odpowiedzieć na nie w ciągu dwóch dni. (07.03 - 16:30)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Jak długo Grasz w Csa? 

Jaką szkołę skończyłaś (kierunek)? 

Jak masz na imię? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Lubisz mnie :)?

2.Gdzie mieszkasz (słyszałem, że w Łodzi) jeśli tak to jaka dzielnica?

3.Jaki jest twój ulubiony kolor?

4.Twoja ulubiona gra komputerowa ;C?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zawodowiec

Hejo! ;) 

1. Może tak z 1,5 roku.

2. Nie skończyłam jeszcze żadnej. Ogólnie chodzę do dwóch. Liceum z kierunkiem dziennikarskim, a druga muzyczna - moja specjalizacja to instrumenty smyczkowe - altówka i kontrabas. ^_^

3. Aleksandra. 

 

@SquBanY ! *.^ Hubi!`

1. Nigdy nie wyjdę! Nie umiem grać w te pistolety! :mellow:

2. Mrrr, on jest tylko mój i nie zamierzam się nim dzielić :wub: 

 

@oN.The______!

1. Jasne, że tak!

2. Dobrze słyszałeś, Górna / Chojny ^_^

3. Czarny~ 

4. C.s 1.6

 

@Despero.

1. Nie wiem, a co? Już chcesz chrzestnym zostać? XDDDDD 

2. Ktoś się na pewno znajdzie, alee... na to trzeba wyjątkowo zasłużyć. 

3. W sumie nie wiem, może kiedyś sprawdzimy!

4.  Takiego odjebię, że padniesz, ale jest jeden warunek - musisz odjebać densa z nami! XDDD

5. Jeszcze nie, cały czas dążę to tego spełnienia, jeśli go osiągnę to z pewnością się o tym dowiesz ^_^

6. Muszę odmówić i piwa i wódki, ponieważ mój organizm się buntuję (nie mogę pić) i nie chcę powtórki z przystanku XDDDDD 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć :)

1. Oglądasz jakies seriale? Możesz jakiegoś polecić?

2. Uprawiasz jakiś sport?

3. Od kiedy jesteś junior adminem i czy chcialabys miec Administratora :)

4. Ile ważysz xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo.

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z skrzypcami

2. Działam ci na nerwy i czy masz coś do mnie xd ? ( odp szczerze )

3. Masz downa i śpisz w szafie ?

4. Dlaczego jesteś tak dobra w cs 1.6 XD

5. Masz jakiś fetysz ? Jak tak to jaki 

6. Chciałabyś dostać w prezencie ubranie z sex shopa 

7. ile to jest 69x69x69x69x969x69x69x69x69x69x69x69x69

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Patrz i płacz :)

1. Tak, oglądam The Walking Dead, jest to naprawdę godny polecenia serial, niestety nie mam ostatnio czasu na oglądanie. 

2. Kiedyś grałam w siatkówkę, teraz mam problemy i nie mogę wykonywać wielu ćwiczeń. Tęsknię za tym. 

3. Jestem od samego początku, nie chce awansować, myślę, że to stanowisko w zupełności mi wystarczy :)

4. Nie podniesiesz XDDDD 

 

@Bidziu

1. Nie oglądam, w ogóle nie oglądam telewizji XD

2. Z tym pływaniem to różnie, umiem się w miarę nie utopić XDDDD 

3. Nigdy,  jestem bardzo grzeczną dziewczynką. ^_^

4. Jasne, że tak! To jest jeden z moich celi, granie w zespole pozwoliło by mi na rozwinięcie dotychczasowych umiejętności, granie zespołowe jest świetne, wszystko musi być idealne, nie ma miejsca na pomyłki, zespół jest jak jeden organizm, każdy z członków ma swoje tak samo ważne zadanie. To naprawdę fajne ^_^

5. To nie jest typ muzyki dla mnie, jak coś leci to zawsze się posłucha, to jest dobre na imprezę! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ragnar Lothbrog

1. Moja przygoda z tym instrumentem, kurcze, usiądź wygodnie z herbatką bo to długa historia :D

Tata zawsze bardzo chciał, żebym grała. Gdy byłam w wieku 7 lat postanowił prywatnie zapisać mnie na lekcje pianina. Jak chciał tak się stało, też chciałam grać,  więc miałam motywacje, aby ćwiczyć. Grałam około 3 miesięcy. Tata chciał wysłać mnie do dziennej muzycznej, aby rozwijać moje umiejętności. Jak się okazało - znudziło mi się, odechciało, każde ćwiczenia były dla mnie męczarnią. Tata mnie nie zmuszał, zrezygnowałam. Keyboard poszedł na szafę i tak leżał i leżał. W 5 klasie podstawówki zaczęłam interesować się tym bardziej, znowu chciałam grać, keyboard wrócił na swoje miejsce, jednak nie siadałam do niego często. Wszytko się zmieniło w 1 klasie gimnazjum. Tam zainteresowała się mną nauczycielka od zajęć artystycznych. Poprosiłam ją o pomoc przy pianinie, postanowiłam, że nauczę się utworu, który został mi zadany po raz ostatni na prywatnych lekcjach. Uczyła mnie grać i pomagała ze wszystkim.  Ogólnie wcześniej wykazywałam zainteresowanie smyczkowymi, zawsze były w pobliżu mnie. Także w 1 gimnazjum po raz pierwszy miałam skrzypce w rękach. Dokładniej na urodzinach @Noya. Wtedy byłam już pewna że chcę grać. W końcu ta pani dała mi adres pewnej szkoły muzycznej i podała termin egzaminów wstępnych. W wybrany instrument wpisałam właśnie skrzypce. Wszyscy byli przeciwni. Nie dostałam się. Spróbowałam rok później. Uzyskałam dużą ilość punktów, ale komisja stwierdziła, że nie mam szans na skrzypce i zapytali mnie czy dopisać altówkę (większe skrzypce :D) Zgodziłam się. Czekałam na wyniki. Dostałam się i tak wszystko się zaczęło. W drugiej klasie dołączyłam do orkiestry smyczkowej i tam poznałam pewną kontrabasistkę. Dogadałyśmy się od razu, bez problemu. Spotykałyśmy się u niej, grałyśmy w duecie różne rzeczy a potem uczyłyśmy się na zmianę. Ona mnie na kontrabasie, a ja ją na altówce. Powiedziała, że ma skrzypce i że chciała je dobrać, jednak później okazało się, że musi wyjechać za granicę i nie ma gdzie ich zostawić. Skrzypce od niej odkupiłam. Moje malutkie marzenie leży sobie obok biurka :wub:

#historiażycia

2. Nie dajesz mi żyć, ale no wiesz, że ja wszystkich kocham.Tylko w grze się czasem wkurzam. Nie mam nic do Ciebie, zawsze beka jest, tak jak ostatnio XDDDD 

3. NO MAM, masz z tym jakis problem? :( 

4. To pytanie jest przesiąknięte sarkazmem, nie śmiej się ze mnie! 

5. Chcesz się przekonać? XDDD

6. Nie lubię się przebierać, jestem na to za leniwa. Ehm... sugerujesz coś? XDDDDDDD

7. Zmuszasz mnie do myślenia, neh. To będzie 802 332. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oN.The______!

5. Ogólnie to jest z anime "Tokyo Ghoul". Tak ma na imię główny bohater. Po prostu nie mogłam nic innego wymyślić więc wzięłam to, co akurat było pod ręką. Gram z tym nickiem od samego początku. ;)

6. Siatkówka! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Grasz w jakieś inne gry niż CS?

2. Jakie jest twoje ulubione danie? (XD)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PajeX

1. Już nie, kiedyś grałam w Metina i Osu! Teraz ledwo na c.s starcza mi czasu. 

2. Ramen ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shinga

1. Tokyo Ghoul, Haikyuu (na równi z Kuroko no Basuke) , Naruto (do pewnego momentu, bo to jest już nudne, nah).

2. Nie mogę się zdecydować, nie umiem T___T

3. Daaawno temu, ogólnie jest w porządku ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może ja też coś zadam :D

Co byś chciała zmienić na świecie?

Twoje największe marzenie?

Czego lubisz najbardziej słuchać?

Co byś chciała zmienić w swoim charakterze/wyglądzie?

W jakim Państwie chciałabyś mieszkać?

Noo i czy my kumple jesteśmy? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Januszek.

1. Świata nie zmienię, świat sam w sobie jest piękny, jednak wiele ludzi to psuje. Powinno być zdecydowanie więcej tolerancji. Ludzie powinni się nawzajem szanować.

2. Ja na scenie z altówką/kontrabasem. Te kawałki drewna to cały mój świat.

3. Najbardziej lubię słuchać muzyki! XDDDDDDDDD

4. Jeśli chodzi o charakter to jestem za bardzo leniwa i szybko się poddaję. Wygląd, najlepiej wszystko! :D

5. Chciałabym mieszkać na Alasce, tam jest cudownie. 

6. No włacha! Od zawsze na zawsze mordeczko! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KanekiJesteś mną tylko w wersji damskiej xD Tyle że ja na  kontrabasie nie gram. . . 

, , Kropka w kropkę jak ja "

1.Dlaczego akurat ta sieć 

2.Czy @Patrz i płacz :)oferował ci grę w rozbieranego pokera 

3.Dlaczego nie chcesz Pinkiego 

4.Najlepsza klasa w metinie ! ! 

5.Ulubiony serwer na sieci ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RafK1 - no popatrz :D 

1. Tak wyszło, jestem od samego początku ^_^

2. A mam się czegoś takiego spodziewać? Spokojnie, niech proponuję, chętnie się zgodzę, ale on przejebie wszystkie ciuszki XDD

3. Kochusiam Pinkisisia, ja wszystkich kochusiam :mellow:

4. Ninja archer, szaman healer ---> tym zawsze grałam XDD

5. DD2 :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kaneki

1.Mogę się dołączyć do pokera ? 

2 . Dlaczego Archer / Healer (Ja Cię nie podpuszczam ale only WP) 

3. Pogadamy kiedyś "=" ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RafK1

1. Też chcesz przejebać wszystkie ciuszki? 

2. Tak wyszło, inne klasy mi nie podchodziły. WP miałam kiedyś, spoko się nawet grało.

3. Nie chcę wracać do metina, to zło XD 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.