Sign in to follow this  
Followers 0
vanillah

[CS:GO #3] Regulamin

7 posts in this topic

~* Zasady ogólne *~

 

1. Serwer dostępny zarówno dla graczy Steam jak i dla NoSteam.

2. Każdy ma 3 dni (72h) na odwołanie się od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgoda H@/Administratora tylko w wypadku "szczególnych" okoliczności. 

3. Na serwerze jest obowiązek wykonywania celów mapy- w przypadku TT podkładanie, CT pilnowanie bs'ów.

4. Zakaz spamowania na "y", "u", oraz na say admina (u@).

5. Zabrania się wykorzystywanie bugów jak i tekstur mapy.

6. Wszystkie skrypty, czity sa zabronione (grozi banem na zawsze).

7. Zakaz floodowania granatami. 

8. Zakaz utrudniania gry innym graczom.
9. Zakaz przechodzenia do poprzedniej drużyny w przypadku automatycznego przeniesienia do drużyny przeciwnej.

10. Zakaz przebywania TT na respie dłużej niż do 1:40. 

11. Zakaz żebrania na serwerze (o skiny,kredyty)

 

 

~* Kultura *~

1. Nie obrażamy graczy i adminów serwera. 

2. Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.

3. Nie używamy wulgarnych / obraźliwych słów w godzinach dziennych ze względu na młodych graczy. 

4. Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOKE'ÓW przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)

5. Nie utrudniamy graczom, którzy chcą podłożyć pakę dlatego jeśli nie chcesz podkładać paki wyrzuć ja na początku rundy na respie!

6. Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia, bądź przejściu mutacji głosu. ( łącznie z dawaniem info po zginięciu ) 

7. Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy.

 

 

~* Admin *~

 

1. Ma za zadanie: utrzymanie porządku na serwerze.

2. Jest po to by rozwiązywać problemy, karać za niestosowne zachowanie oraz łamanie regulaminu.

3. ADMIN MA PRAWO SPRAWDZIĆ KAŻDEGO GRACZA WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA

4. Admin ma prawo dać kick'a graczowi z SB (spec bug) gdy chce go sprawdzić.

5. Zakaz nadużywania uprawnień.

6. Gdy jest przynajmniej dwóch adminów na serwerze, muszą być oni w dwóch różnych drużynach. 

 

 

~* Przykladowy czas trwania banów *~

 

1. Czity (wh, aim, mh, sh i inne ) – perm
2. Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi, brak kultury przeklinanie  – 30m - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
3. Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
4. Flood granatami – od 5 min do 1h
5. Spam na say'u (y,u,u@ ,y@) – od 5 min do 1h
6. Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
7. Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
8. Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
9. Nadużywanie mikrofonu – 5 min do 1h
10 Podszywanie się pod cudze nicki – 5 min do 24h
11. Prowokowanie innych Graczy – 30 min do 24h
12. Wejście na aktywnym banie – perm 
13.Przebywanie na respie ponad określony czas - 5 minut a w szczególnych przypadkach do 1h
14. Tworzenie multikont - od 24h do tygodnia, w przypadku gdy sytuacja się powtarza - perm

15. Kradzież kredytów/skinów etc. - od 24h do 1 tygodnia

16. Zgłaszanie czitujących graczy na say'u - od 30 min do 1h

17. Przeklinanie - od 5 min do 1h 

 

 

~* Najwazniejsze wzmianki *~


1. Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi na forum Skilluje.pl

2. Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt JH@ lub HA przez PW na forum.

3. Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.

4. Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.

5. Admin zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu serwera, jak i regulaminu forum.

6. Admin zobowiązany jest do opłacenia składki.

7. Admin ma obowiązek logować się minimum raz na 48h na forum.

8. Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.

9. Admin przyłapany na używaniu wspomagaczy (wh, aim, sh, skrypty), traci flagi i zostaje zbanowany na wszystkich serwerach sieci na skilluje.pl

10. Zakaz wykorzystywania flag dla własnych korzyści.

11. Admin jest od rozwiązywania problemów, a nie ich tworzeniu i zaostrzaniu

12. Zakaz banowania i kick'owania innych adminów. Wyjątkiem może być zgoda opiekuna, j@, h@.

13. Zakaz używania y@ do rozmów z graczami/adminami. Od tego jest zwykły czat i czat admina

14. Zakaz używania opcji slap/slay, gdy nie jest to potrzebne. Opcji slap używamy, gdy gracz jest uwieziony, a gdy to nie pomoże, używamy opcji slay.

15. Admin jest zobowiązany do wykonywania poleceń opiekunów serwera.

16. Powody banów maja być jasne dla gracza i innych adminów.

17. Admin który gra na serwerze, gdzie nie posiada flag, traktowany jest jak zwykły gracz. Wszelkie przewinienia będą karane wg Czasu banów.

18. Zakaz udostępniania swojego konta admina. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku udostępnienia swojego konta, odpowiada admin.

19. W przypadku zgłoszenia podejrzanego gracza, admin ma obowiązek sprawdzenia. W sytuacji, gdy na serwerze jest kilku adminów, decyzje nalezy wspólnie podjąć.

20. Wszelkie spory miedzy adminami powinny być załatwiane w kąciku admina.

21. Wszelkie nadużycia adminów należy zgłaszać opiekunom.

22. Tworzenie multikont będzie banowane!
23. Zbanowanie bota HLTV równa się z degradacją ze stanowiska administratora serwera.
24. Zakaz podpowiadania sobie na team speaku lub innych komunikatorach.
25. Zakaz zgłaszania czitujących graczy na say'u, służy do tego u@.
26. Podczas okresu próbnego admin musi wyrobić 500 minut.
27. Podczas okresu próbnego admin ma tylko jedno ostrzeżenie.
28. Po okresie próbnym opiekun decyduje czy admin zostaje - nie musi tłumaczyć swojej decyzji. 
29. Po godzinie 23.00 gracze nie muszą aż tak powstrzymywać się od używania wulgarnych słów.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja z dnia 29.08.2017 r. 

Usunięto stary punkt o banowaniu rushujących CT.

Dodano dwa nowe punkty:

  • 23. Zbanowanie bota HLTV równa się z degradacją ze stanowiska administratora serwera.
  • 24. Zakaz podpowiadania sobie na team speaku lub innych komunikatorach.

@Dawid131188 @Malenky @magia piwa @Demonelancum @OCB @Heinkes @KapiYT @Swayze 

Administratorów serwera zapraszam do zapoznania się.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja z dnia 22.11.2017r.

Został dodany punkt: 

           -25. Zakaz zgłaszania czitujących graczy na say'u, służy do tego u@. ( Najważniejsze wzmianki ) 

           -16. Zgłaszanie czitujących graczy na say'u - od 5 min do 1h ( Przykładowy czas trwania banów )

Proszę o zapoznanie się. @magia piwa @Dawid131188 @nie umniem pic @BO$$ @Mefedron* 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja z dnia 03.02.2018r. 

Został dodany punkt: 

  • 26. Podczas okresu próbnego admin musi wyrobić 500 minut.
  • 27. Podczas okresu próbnego admin ma tylko jedno ostrzeżenie.
  • 28. Po okresie próbnym opiekun decyduje czy admin zostaje - nie musi tłumaczyć swojej decyzji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja z dnia 10.02.2018

Zostały dodane punkty:

-Kultura: 

               3. Nie używamy wulgarnych / obraźliwych słów w godzinach dziennych ze względu na młodych graczy. 

- Przykładowy czas trwania banów: 

               17. Przeklinanie - od 5 min do 1h 

- Najważniejsze wzmianki: 

               29. Po godzinie 23.00 gracze nie muszą aż tak powstrzymywać się od używania wulgarnych słów.

 

Proszę adminów o zapoznanie się - @WhoShotYa @Dawid131188 @kwiat @ZNIWIARZ @BartuSSiowy @(>< BlackWolf ><) @PEJSIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0