Sign in to follow this  
Followers 0
Januszek.

zamknięty
Cotygodniowe wieści o CS:GO #6

2 posts in this topic

1.Informacje na temat polaków:

Wiktor 'mynio' Kruk zostaje piątym graczem Team INETKOXTV! - Historia INETKOXTV jest naprawdę ciekawa. Wszystko zaczęło się od projektu, który wyłonił nie znającą się do tej pory piątkę graczy. Patryk 'easy' Dzięcioł oraz Paweł 'saju' Pawelczak postanowili zrobić z nich prawdziwą drużynę. Dali im możliwość wyjazdów na różne polskie turnieje oraz zapewnili dobre warunki rozwoju. Niestety po dość długim czasie wspólnych treningów i lanów, przygoda piątki wyłonionej z CS:GO zakończyła się. Z drużyną pożegnał się Patryk „ovvy” Ordyniak oraz Aleksander „fuq” Rzepczyński. Był to trudny czas dla formacji, ale duet z kanału inetkoxtv postanowił zaufać nowej dwójce i do Teamu INETKOXTV wstąpił Michał „snatchie” Rudzki i  Tomasz „phr” Wójcik. W nowej piątce poczuli kolejny raz moc i potencjał jaki posiadają. Udało się im pojechać na parę polskich zawodów na których zajmowali czołowe miejsca. Niestety po kolejnych ośmiu miesiącach ponownie doszło do rotacji. Bartek 'fullspeed' Długokęcki zdecydował odejść od składu i część fanów zapewne zaczęła się zastanawiać co dalej z drużyną. Okazało się jednak, że dość szybko ekipa znalazła piątego, który idealnie dopełni ich formację. Wiktor 'mynio' Kruk stał się nowym nabytkiem zespołu.

Izako Boars z awansem na ESL Mistrzostwa Polski - Izako Boars w finale podjęli walkę z ALSEN-TEAM. Najpierw spotkali się na Nuke'u, którego wybrały Dziki. Wielokrotnie pokazali na niej, że mają przygotowanych kilka scenariuszy rozgrywania rund, które odpłacają się zdobytymi punktami. Izako Boars zdeklasowali swoich oponentów w pierwszej połowie, gdzie po stronie atakujących wygrali aż dwanaście rund. Byli wtedy już o krok od wygrania mapy, lecz ALSEN-TEAM nie poddało się bez walki po zmianie stron. Nim polegli zdobyli jeszcze osiem punktów, co dało końcowy rezultat 16:11. Następnie obydwie drużyny przeniosły się na Cobblestone'a. Dzikom udało się zgarnąć pistoletówkę, co dało im początkową przewagę. Utrzymywali dominację niemalże przez całą pierwszą połowę, dopiero pod sam koniec ALSEN-TEAM obudziło się zdobywając kilka punktów. Przewaga Dzików całkowicie stopniała po drugiej pistoletówce. Skład PeTeRa jednak nie wyszedł na prowadzenie, gdyż podopieczni Izaka na pierwszym fullu bez problemu uporali się z oponentami. Potem wszystko mogło potoczyć się różnie, gdyż o wyniku zadecydowało wiele rund jeden na jednego. Do końca mapy widzieliśmy niezwykle zawzięty pojedynek i walkę punkt za punkt. Jednak tę batalię wytrwały Dziki i wygrały tę mapę 16:14, a całe spotkanie 2:0.

2.Aktualizacje do CS:GO

16.03.2017

[CSGO]
– Wydano nową mapę, Canals, która jest dostępna w każdym trybie gry.
– Usprawniono wizualnie model terrorysty Phoenix.
– Dodano nową skrzynkę – Spectrum Case, w której znajdziecie 17 nowych skórek do broni, a także drugą serię noży zapoczątkowaną przez skrzynkę Chroma.

[AUDIO]
– Poprawiono działanie HRTF.
– Naprawiono kilka przypadków, gdy granaty nie wydawały takich dźwięków jak powinny.

[RÓŻNE]
– Naprawiono problem koloru wybranego przez kolegę z zespołu, gdy wybrany został niewłaściwy.
– cl_drawhud_force_radar może mieć trzy wartości: -1 aby wymusić brak radaru, 0 dla domyślnego, 1 dla wymuszania radaru nawet gdy wyłączony jest HUD.
– cl_drawhud_force_deathnotices może mieć trzy wartości: -1 aby wymusić brak informacji o śmierci, 0 dla domyślnych komunikatów, 1 aby wymusić informacje o śmierci nawet gdy HUD jest wyłączony.
– Dodano opcję do Ustawień Gry, aby ustawić Team ID, aby było zawsze włączone (cl_teamid_overhead_always). Serwer może to zablokować komendą sv_teamid_overhead_always_prohibit.
– Dodano możliwość zbindowania pokazywania ekwipunku drużyny (+cl_show_team_equipment), który pokaże teammate'om pełne ID celu, wraz z ekwipunkiem. Serwer może to zablokować za pomocą komendy sv_show_team_equipment_prohibit.

[MAPY]

Nuke:
– Zmniejszono róg od huta do lobby, dzięki czemu łatwiej jest peekować na bombsite A
– Naboje zadają teraz więcej obrażeń gdy skanuje się hut
– Podniesiono wysuwane drzwi na Mini, dzięki czemu od teraz łatwiej jest kontrolować pozycję z góry
– Usunięto trzy pudła na górze niebieskiego kontenera obok garażu
– Zmniejszono zasięg wybuchu C4 z 500 na 400 jednostek
– Od teraz woda poza mapą jest głębiej umiejscowiona

Cobblestone:
– Podwyższono łuk po stronie CT na longu A

Italy:
– Naprawiono kilka boostów
– Pręt na górze boosta obok mostu terrorystów nie blokuje już strzałów

Cache:
– Naprawiono kilka błędów

17.03.2017

[RÓŻNE]
– Dodano informacje w logach dotyczące końca freeztime'u oraz o oślepionych graczach. Używając mp_logdetail ustawionym na 3,  będzie można teraz szybko wyrzucać graczom ekwipunek gdy opuszczą strefę kupowania.

[MAPY]
– Przemodelowano shadery, aby zapewnić lepsze oświetlenie oraz wspierać różne dodatki

Nuke
– Sprawiono, że róg na zewnętrznym catwalku jest bryłą

Assault
– Naprawiono wiele miejsc użytkowych i boostów
– Naprawiono błąd, który powodował, że gracz poza wentylacją mógł widzieć gracza w wentylacji

Canals
–  Naprawiono widoczne bloki bez tekstur pod mostem na CT
– Naprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć gdy została tam wyrzucona
– Naprawiono chód po pikselach oraz niektóre miejsca, gdzie można było poruszać się w powietrzu
– Naprawiono spawn w tunelach podczas DeathMatchu
– Naprawiono podkładanie bomby na parapecie na B
– Naprawiono brakującą kolizję na skrzynce z narzędziami za bombsitem B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0