Kika

Szybka rekrutacja!

54 posts in this topic

Jak w temacie kochani, jako iż trochę adminów uciekło pora szybko nadrobić :D Wystarczy napisać :

Nick:
Link do gt:

Podania składamy niżej.

Blaszaku <3 likes this

Nick: Euzebio
Czy miałeś kiedykolwiek admina?: Na BaseBuilder
Parę słów o sobie: Po tym jak dostałem admina na BB ogarnąłem się i nie wchodzę w sprzeczki z innymi graczami. Znam większość graczy na serwerze.
Link do gt: http://www.gametracker.com/player/Euzebio/91.224.117.117:27015/

Uprawnienia zostaną Ci przyznane jak nabijesz trochę godzin na serwerze ;) / vanillah

Nick:  ~~#@.M.A.T.T.@#~~
Czy miałeś kiedykolwiek admina?:   Tak mialem nie raz  na CS i CS GO . Rowniez posiadalem swoja siec serwerow (nie dlugo okolo 3miesiace ) 
Link do gt:  http://www.gametracker.com/player/~~%23%40.m.a.T.t.%40%23~~/91.224.117.117:27015/

Dla czego ja ? : 

Mysle ze jestem odpowiednia osoba na to stanowisko z racji mojego nie malego doswiatczenia w CS , gram w niego od 11 lat, posiadam steam 2k6 lecz na nim nie gram przez akceleracje myszy :( 

Mam duzo czasu wolnego :)

Umiem rozpoznac osobe ktora gra na nielegalnych wspomagaczach  , podczas decyzji nie kieruje sie emocjami lecz dowodami :)

Mam 23 lata i jestem osoba kulturalna , posiadam mikrofon co bardzo pomaga przy komunikacji z graczami :)

Warto zapytac sie innych adminow tego serwera co o mnie sadza z racji ze juz mnie troche poznali :)

Licze na pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku z racji szczerej checi pomocy przy serwie , czasem sa sytuacje ze brakuje admina a wiadomo ze nikt nie moze siedziec 24/7. 

Biorę :D Po odbiór Zapraszam do Kiki, albo administracji. / Hubi

Nick: Glasaku <3

Czy miałeś kiedykolwiek admina?: Tak, obecnie na CS GO#2

Link do GT: http://www.gametracker.com/player/Glasaku <3/91.224.117.117:27015/

Napisz coś o sobie: Jestem Kacper, mieszkam w Ozorkowie, jestem kulturalną osobą, która bez problemu dogaduje się z innymi. Umiem dopilnować porządku.