Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
NieMaZaCo

[Regulamin] JailBreak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Regulamin Serwera 

JB.png.bc11ae1af543e4b1ba2d1117796430da.png

1. Postanowienia ogólne: 

  • 1.1 Grając na serwerze automatycznie oświadczasz, że znasz treść regulaminu i zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego nieprzestrzegania.
  • 1.2 Każdy gracz może zostać ukarany za złamanie jakiekolwiek podpunktu. Kary są przewidziane w punkcie 5.
  • 1.3 Nikt nie może być obraźliwy, wyśmiewać innych osób, nie może reklamować innych stron oraz łamać polskiego prawa. 
  • 1.4 Obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron o podobnej tematyce do naszej. 
  • 1.5 Na serwerze podlega bezwzględny zakaz znieważania innych osób, tzn. obrażanie, wyśmiewanie, poniżanie, rozpowszechnianie jej danych osobowych. 
  • 1.6 Na serwerze jest tylko bezruch zwykły i do odwołania. 
  • 1.7 Każdy więzień, który posiada broń może zostać zabity. 
  • 1.8 Podczas zmiany strażnika prowadzącego, jego polecenia cały czas obowiązują. 
  • 1.9 Strażnik nie musi informować o zasadzie, że wejście do GRa jest równoznaczne z zabiciem. 
  • 1.10 Strażnik ma prawo zająć sobie wybrane pomieszczenie na FD, ale musi być tam szybciej niż więźniowie. Nawet w sytuacji, gdy w CT jest 3 strażników, można zająć tylko 1 pomieszczenie! 
  • 1.11 Na 1 strażnika przypada 5 więźniów. Wyjątkiem stanowi sytuacja, gdy 1 strażnik nie może sobie poradzić z więźniami. 
  • 1.12 Maksymalnie może być 3 zabawy podrząd dane przez strażnika. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zabawa jest życzeniem więźnia. 
  • 1.13 Pierwsze polecenia powinny być łatwe i krótkie. Strażnik powinien je powtórzyć minimum raz (Obowiązkowo więcej, gdy więźniowie o to proszą) i odliczyć do wykonywania polecenia. 
  • 1.14 Polecenia w trakcie mapy nie muszą być odliczane! 
  • 1.15 Zabaw typu: ostatnia i pierwsza reakcja nie trzeba rozpoczynać. 
  • 1.16 Granat są traktowane jako broń i po wyrzuceniu strażnik ma prawo zabić więźnia. - O ile widział kto rzucał granat.
  • 1.17 Pozycja buntu wygląda w następujący sposób - Nasza postać musi kucać i patrzyć maksymalnie pod siebie! 
  • 1.18 Jeżeli strażnicy do 6:00 nie otworzą cel, więźniowie dostają FD. 
  • 1.19 Na serwerze można grać w grę słów - tzn. np. przy życzeniu, gdy powiemy, że zabijemy strażnika deaglem, dostaniemy zabawę, a strażnik się na to zgodzi, możemy wybrać bezruch, bo nie powiedzieliśmy, że w pojedynku. 
  • 1.20 Strażnik nie musi się zgadzać na wszystkie życzenia więźniów. 
  • 1.21 Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz faworyzacji. 
  • 1.22 Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz bugowania cel, czy też innych przedmiotów.
  • 1.23 Jeżeli więzień wybierze "bezruch" ma 10 sekund na zabicie strażnika, po tym czasie strażnik ma obowiązek odliczyć do "5" i wpisać killa w konsoli.
  • 1.24 Pozycja buntu odwołuje wszystkie nakazy oraz zakazy.
  • 1.25 Zabawy typu: ostatnia i pierwsza reakcja nie można robić gdy zostały dwie osoby.
  • 1.26 Podczas zabawy pierwsza/ostatnia reakcja, gdy zostały 4 osoby w TT zakazuje się wytypowania osób do zabicia/przeżycia.
  • 1.27 Gdy są zwykłe polecenia (nie do odwołania) i zostanie wydane kolejne polecenie to poprzednie nie jest już aktywne np. 1. polecenie bezruch, 2. polecenie udajecie się do klatki terarium. W takiej sytuacji bezruch już nie obowiązuje więźniów i polecenie, które powinno zostać wykonane to udanie się do klatki terarium.

2. Zasady strażnika: 

  • 2.1 Strażnik powinien posiadać sprawny mikrofon i być po mutacji (Wyjątek stanowi sytuacja, gdy nie ma chętnych do gry w CT) 
  • 2.2 Strażnik ma bezwzględny zakaz zabijania więźniów bez powodu (Tzw. FreeKill = FK) 
  • 2.3 Strażnik ma zakaz przebywania w GR podczas FD. Może być w nim maksymalnie 20 sekund od rozpoczęcia rundy. Do GR zalicza się również miejsce w którym możemy się wyleczyć.
  • 2.4 Strażnik prowadzący może prowokować więźniów, ale tylko bez zadawania DMG. Strażnik wspomagający nie ma prawa prowokować więźniów. 
  • 2.5 Strażnik ma zakaz używania komendy kill (Może jej użyć podczas zbugowania się, albo w 1 rundzie, gdzie wszyscy są nieśmiertelni) 
  • 2.6 Strażnik ma obowiązek powtórzyć polecenia, gdy więźniowie o to proszą. Więcej o poleceniach w punkcie 1.14
  • 2.7 Strażnik ma bezwzględny zakaz włączania trybu walki, gdy więźniowie są w celi. 
  • 2.8 Strażnik nie może zakazywać przywilejów VIPom. 
  • 2.9 Strażnik ma prawo wprowadzać więźniów w błąd, poprzez mówienie złych komend. 
  • 2.10 Strażnik ma prawo do zabicia więźnia, gdy poczuje się zagrożony. 
  • 2.11 Strażnik ma zakaz skakania/kucania gdy więzień wybierze życzenie "bezruch".
  • 2.12 Strażnik ma zakaz bugowania mapy
  • 2.13 Strażnik ma nakaz powiedzenia gdzie znajduje się, gdy więzień wybierze życzenie "bezruch"
  • 2.14 Strażnik powinien zakończyć  rundę do 0:00 bez celowego przedłużania. Wyjątkiem są trwające zabawy np. mam talent itp. W takiej sytuacji strażnik ma prawo poprowadzić zabawę do końca.
  • 2.15 Strażnik może zabić więźnia, który rzuca granatem tylko wtedy gdy w 100% to widział.
  • 2.16 Na pierwszym poleceniu nie można wybić więcej niż 50% graczy. Strażnicy mają obowiązek prowadzić w kreatywny sposób, zamiast zabijać jak największą liczbę więźniów. Wyjątkiem są bunty (w takich sytuacjach strażnik ma prawo zabić), w innym wypadku strażnik powinien ograniczyć się do karniaków tak żeby jak największa ilość osób wzięła udział w rozgrywce.

3. Zasady więźnia: 

  • 3.1 Więzień wykonuje polecenia tylko strażnika prowadzącego.
  • 3.2 Więzień ma prawo do buntu, ale musi się liczyć z tym, że strażnik może go zabić. 
  • 3.3 Ostatni więzień ma prawo do życzenia, ale wcześniej nie mógł się zbuntować. 
  • 3.4 Wiezień ma zakaz zabijania swoich współtowarzyszy w użyciu pojazdów, czy też przycisków. 
  • 3.5 Przez więźniów /powtórz może być użyte raz podczas pierwszego polecenia.
  • 3.6 Zakazuje się więźniowi bugowania życzenia, czyli zabijania strażników po czym wybranie życzenia.
  • 3.7 Na serwerze nie obowiązuje bunt na życzeniu. Więzień ma prawo zadawać DMG strażnikom, jeśli więzień zabije jednego ze strażników to nie ma on prawa wybrać życzenia i musi zabić także drugiego. W przeciwnym razie jest to uznawane jako bugowanie życzenia.
  • 3.8 Gdy dochodzi czas 0:00, a strażnik jeszcze nie ukończył zabawy do końca to więźniowie mają obowiązek się sprężyć i doprowadzić zabawę do końca w miarę możliwości szybko.

4. Inne: 

  • 4.1 Zakazuje się używania przedmiotów leczących podczas zabaw. 
  • 4.2 Zakazuje się używania pojazdów podczas zabaw. 
  • 4.3 Gdy w opisie zabawy nie jest napisane, że możemy kampić, w jednym pomieszczeniu możemy przebywać maksymalnie 20 sekund. 
  • 4.3.1 Wyjątek: Zabawa Kaczki można kampić za wyjątkiem swojej celi.
  • 4.4 Zakazuje się wchodzenia poza tekstury. (Za tekstury uznajemy obszar, na którym prześwituje obszar/obrys mapy. )
  • 4.5 Zakazuje się używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy, które ułatwiają grę. 
  • 4.6 Zakazuje się podpowiada na zabawach. 
  • 4.6.1 Zakaz podpowiadania na VIP CZAT podczas zabaw/normalnych dni gdy jest się martwym.
  • 4.7 Admin ma obowiązek wejścia do strażników, gdy nie ma chętnych osób. 
  • 4.8 Admin banuje zgodnie z taryfikatorem. Wyjątkiem stanowi sytuacja, gdy mamy do czynienia z recydywistą, albo admin uzna, że kara powinna być większa. 
  • 4.9 Zakazuje się używania lin w CT podczas życzenia.
  • 4.10 Gracze o nicku Player oraz [Spam Detected] mają zakaz wstępu do CT.
  • 4.11 Zakazuje się zabijania na zabawie "Pierwsza Reakcja" nawet gdy jest polecenie "bezruch do odwołania" lub inne zakazy.
  • 4.12 Zasady dot. duszka
  • jeśli gracz wybierze w życzeniu duszka, a nie otrzyma go w następnej rundzie to obowiązkiem strażnika jest nadać graczowi duszka
  • osoba posiadająca duszka, jeśli wybierze broń to automatycznie duszek zostaje usunięty i strażnik ma prawo go zabić
  • 4.13 Sojusz na zabawach jest dozwolony tylko i wyłącznie jeśli opis zabawy na to pozwala np. KillDay.
  • 4.14 Używanie noktowizora na zabawie "CHOWANY" jest zabronione.
  • 4.15 Sojusze są dostępne na zabawach przeznaczonych dla tt od ilości 6 więźniów w trakcie rozpoczęcia zabawy.

 

5. Taryfikator kar: 

  • 5.1 Wspomagacze ułatwiające grę - Ban na zawsze
  • 5.2 Reklamowanie innych stron - Ban na zawsze
  • 5.3 Nieodpowiedni nick - Ban do 30 minut 
  • 5.4 Złamanie punktu 1.6 (Obrażanie, wyśmiewanie, etc.) - Ban do 30 minut
  • 5.5 Zabijanie bez powodu (FreeKill) - Ban do 1 dnia
  • 5.6 Masowe zabijanie bez powodu (Mass FreeKill) - Ban do tygodnia
  • 5.7 Pchanie się do CT/Brak mikrofonu w CT - Ban do 1 dnia
  • 5.8 Zabijanie swoich współtowarzyszy (TeamKill) - Ban do 3 godzin
  • 5.9 Wykorzystywanie bugów - Ban do tygodnia
  • 5.10 Podszywanie się pod inne osoby - Ban na zawsze
  • 5.11 Utrudnianie innym graczom rozgrywki - Ban do 1 dnia
  • 5.12 Nabijanie godzin siedząc na SPECT - Ban do 3 godzin
  • 5.13 Leczenie i używanie pojazdów na zabawach - Ban do 3 godzin
  • 5.14 Przedłużanie czasu poprzez bezcelowe bieganie po mapie - Ban do 3 godzin
  • 5.15 Wejście na aktywnym banie –  PERM
  • 5.16 Boks w celi –  Ban do 1 godziny
  • 5.17 Celowe bugowanie mapy -  Ban do 1 godziny
  • 5.18 Używanie komendy "Totalny bezruch" - Ban do 1 godziny
  • 5.19 Używanie broni na zabawie Ganiany - Ban do 3 godzin
  • 5.20 Obraza admina - Ban do 3 godzin
  • 5.21 Bugowanie życzenia - Ban do 3 godzin
  • 5.22 Zagłuszanie poleceń strażnika prowadzącego komendą /radiott - Ban do 30 minut.
  • 5.23 Zabawa ostatnia/pierwsza reakcja gdy zostały dwie osoby - Ban do 3 godzin.
  • 5.24 Nadmierne spamowanie na [email protected]/VIP CZAT - Ban do 3 godzin.
  • 5.25 Ground Strefe Jump (SGS Jump),  G-Strafe (GS), Duck Jump oraz SR (silent run, double duck) - Ban do 24h
  • 5.26 Używanie noktowizora na zabawie "CHOWANY" - Ban do 1 godziny.Sklep SMS

 

 

 

 

 

Edytowane przez NieMaZaCo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...